Kunderna berättar - Debora

Våra kunder berättar

Tjänster med hög kvalitet och en nöjd kund går hand i hand. Vi strävar efter att ställa ribban högt och vår uppgift är att vid alla tillfällen vara värda våra kunders förtroende. Vårdtjänsterna förverkligas alltid från person till person, från en närstående till en annan. På Debora gör vi systematiskt kvalitetsarbete och vi tar regelbundet reda på kundernas belåtenhet till våra tjänster.

Service med hög kvalitet, nöjda kunder

”Jag vill tacka er personal för en bra arbetsvilja och ett positivt förhållningssätt. Mamma är väldigt nöjd med de vårdare som gått hos henne, ”mina flickor” som hon brukar varmt kallar dem!”

”Debora är som en enda stor familj.”

”Till er är det alltid lätt att ringa, det är alltid en vänlig person på linjen.”

”Tack för ett fenomenalt samarbete!”

”Det har varit ett privilegium att få en assistent från Debora. Tack! Min assistent är förstående, kunnig, pålitlig och punktlig.”

”Barnskötaren är otroligt härlig! Tack!”

”Tack för ett snabbt och flexibelt agerande.”

”Tack till er för ett vänligt och professionellt tillvägagångssätt. Alla personer som jag eller vi har varit i kontakt med har varit väldigt vänliga och förstående. Fortsätt på samma sätt med ett aktivt och problemfritt samarbete vid min delvis utmanande mammas vård.”

”Vi valde er tack vare rekommendationer”

”Vårdarna är trevliga och i hela huset är en trevlig atmosfär. Det är alltid städigt och snyggt och arbetarna engagerar sig i arbetet ordentligt. Boende är hemtrevligt och det doftar bullor.”

”En tacksam hälsning åt den storslagna personalen!”

”Det har varit trevligt att se arbetarnas aktiva arbetssätt. Sittande i kansliet ser man sällan.”

”Alla vårdare som varit hos mig har varit flitiga och orädd för arbete!”

”Jag är nöjd :)”

”Enbart rosor. Då Arvo kon till serviceboende var ha i väldigt dåligt skick. De första rosorna till läkaren, läkemedlen, uppskattningen av behandlingen och genomförande var korrekta. Det tog inte länge förrän Arvo piggnade till och blev starkare. Tack till hela personalen, speciellt tack till Arvos egna vårdare. Nu då jag går efter ett besök hos Arvo, kan jag gå med en bra känsla.”

”Personalen har varit väldigt vänliga och hjälpsamma. Harmonias gemensamma aktiviteter är trevliga. Tack för er möda.”

”Deboras hemhjälp har även gett lättnad till anhörigas liv, då man vet när man är borta, att sakerna sköts och min frus livskvalitet har förbättrats, Tack!”

”Tack, för att hemmet är i gott skick.”

”Hälsningar åt bekanta vårdare. Specifikt inkommande, bra utfört jobb, alla uppgifter vi ber om sköts, de arbetar även självständigt och med förnuft. Berömligt är den sociala kompetensen. Med kontoret kan man flexibelt bestämma om arbetstider. Kontoret meddelar även om det blir ändringar i arbetstider. Vi har varit mycket nöjda, fått hjälp med just de saker som vi har behövt. Tack!”

”Servicen har varit utmärkt”

”Jag vill tacka era vårdare för vänligheten och otroligt bra behandling. Ni räddade min jul, det är en glädje att se en vårdare full av positiv energi.”

”Vi har varit mycket nöjda med Deboras verksamhet.  Min man är en ALS-patient, han får konstant nya symptom och en bra klient-vårdare relation är livsviktig. Er servicehandledare hjälpte oss att finna, på mycket kort varsel, en strålande skötare åt min man. Vi vill ge er enbart rosor, inget ris.”

”Er vänliga och hjälpsamma vårdare var hos mig, dagen gick bra. Vi hade mycket gemensamma ämnen att tala om.”

”Ett speciellt tack till, att man försöker behålla samma vårdare. Även tack till vårdarna för användandet av ett sunt bondförnuft och professionalitet.”